Τρίτη 2 Ιανουαρίου 2018

Χρόνια πολλά και καλά Πόπη

η εικόνα προφίλ της Penelope Zolka

Και ενώ περίμενα να γράψω χρόνια πολλά για τα γενέθλια της ακούω μια φωνή που τον τελευταίο καιρό μου είναι πολύ κοντά μου μαζί με αυτή του
άνδρα της  να μου λέει ότι σε καλώ απόψε στο κέντρο Στρούγκα για να γιορτάσουμε τα γενέθλια μου.Ήταν η Πηνελόπη που ακούει στ' όνομα Πόπη και είναι η επιχειρηματίας του Καταστήματος Γυναικείων ειδών που θα τι βρείτε στο όνομα GRACE που βρίσκεται στην πλατεία 25 Μαρτίου στο Λουτράκι δίπλα στην Εθνική Τράπεζα. 
Τώρα θα μου πείτε γιατί τα γράφω όλα αυτά Μα γιατί θέλω να σας παρουσιάσω μια δυναμική γυναίκα που είναι φίλη μου και γειτόνισά μου.Και επειδή θαυμάζω τις γυναίκες που σε μια εποχή πολύ δύσκολη δίνουν το παρών  στην αγορά που τόσο δύσκολη είναι η επιβίωσης .Επομένως και το γλέντι που επακολούθησε στην ταβέρνα Στρούγκα ήταν γνωστό εκ των προτέρων πως θα ήταν Με του υπέροχες νότες του Μαέστρου Γιώργου και την υπέροχές φωνές της Κικής και του μοναδικού Μιλτιάδη  που ερμηνεύει το παλτό με μοναδική επιτυχία.Και του σερβιτόρου Γιάννη που είχε το γενικό πρόσταγμα στο γενικό ξεφάντωμα Και πρώτη φορά παρακολούθησα χορό επάνω στα τραπέζια στο υπέροχο αυτό στέκι του καλού φαγητού και του γλεντιού.. Απολαύσαμε ένα ζεϊμπέκικο ακριβώς όπως πρέπει να χορεύεται από τον ιατρό των λουλουδιών Ευριπίδη 
Εύχομαι να ξαναζήσουμε το ίδιο γλέντι πάλι την πρωτοχρονιά στο ίδιο στέκι που το καλοκαίρι ήταν στο στόχαστρο κάποιων που θέλουν το Λουτράκι να είναι μια νεκρή πόλη. Μα υπάρχουν επιχειρηματίες που επιμένουν ότι το Λουτράκι θα γίνει το Μονακό της Ελλάδας γιατί θα βρεθούν ηγέτες που θα το διοικήσουν σωστά.