Δευτέρα 10 Ιουλίου 2017

Εγώ απαντώ εσύ γιατί κρύβεσαι

Κάποιος με πήρε στο τηλέφωνο και μου είπε :Βρε μαλάκα δεν είδες ότι απέτυχες; Φυλάξου.

Ο Νικηφόρος απαντάει 


Ναι είναι  είμαι μαλάκας και γι αυτό είμαι υπερήφανος όταν έτσι με χαρακτηρίζουν ανθρωπάκια όπως η αφεντιά σου που δεν τολμούν να που το όνομά τους. 
Δεν φταίω εγώ που οι παράγοντες ψήφισαν ως ηγέτη τους έναν άνθρωπο που δεν υπερασπίστηκε τον εαυτό του όταν του έγραφα ότι δεν έχει το ηθικό ανάστημα να είναι υποψήφιος στην Ε  Π Σ Κορινθίας και μάλιστα στη θέση του προέδρου. Το κορινθιακό ποδόσφαιρο  μετά τον αγώνα Π Α Σ Κόρινθος -- Πέλοπας Κιάτου έφτασε στον πάτο που δεν πάει πλέον πιο κάτω. Προσωπικά αυτό το ποδόσφαιρο δεν το θέλω και θα αγωνιστώ να εξαφανιστεί     Ηττήθηκα γιατί δεν μπόρεσα να περάσω στους παράγοντες τις απόψεις μου. Βέβαια με αγνόησαν οι της ενωτικής κίνησης που είμαι βέβαιος ορισμένοι προτίμησαν να μη εκλεγούν παρά να είναι δεύτεροι. 
Όλα αυτά θα τα αποδείξω και θα γελάσει κάθε πικραμένος 
Τώρα για το φυλάξου μάλλον λάθος άνθρωπο διαλέξατε να απειλήσετε