Σάββατο 8 Ιουλίου 2017

Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο



Σχόλια

Ernald Giannis Chodias Κύριε Σκούρτη δεν είστε καλά ενημερωμένος,η ομάδα του Αγίου Γεωργίου τη φετινή ποδοσφαιρική χρονιά κράτησε ολο τον περσινό κορμό και έκανε τις λιγότερες προσθήκες,είναι μάλιστα από τις λίγες ομάδες στο νομό που δίνει ευκαιρίες σε παιδιά από την ακαδημία,τόσο πολύ ενοχληθήκατε που η ομάδα μου εκανε 3 μεταγραφές,σας συνιστώ να έρθετε μια φορά να δείτε την ομάδα από κοντά και να βγάλετε ποιο χρήσιμα συμπεράσματα όσον αφορά τον Πατέρα Παύλο ένα θα σας πω φέτος θα έχει παίχτες στην ομάδα του που έπαιζαν στη Γ κατηγορία πράγμα σπάνιο για την εποχή μας.

Απάντησης Νικηφόρου 

Απαντώ αγαπητέ μου γιατί εκτιμώ την ποδοσφαιρική προσφορά Πιστεύω ότι θα είναι η ίδια και αυτή του προπονητή Ομολογώ ότι δεν έχω δει την ομάδα σας να παίζει Αλλά είμαι αυτός που παρουσίασα την παιδική ομάδα στα πρώτα βήματα της  Είδα τον Παπά Παύλο φωτογραφία με κάποιον ποδοσφαιριστή που αλλάζει ομάδες Και τον παπά τον έκανα παράγοντα και αυτός είναι ο λόγος που δεν μπορώ να παρακολουθήσω το έργο του παπά που έγινε παράγοντας. Είναι θέμα δικών μου αρχών