Σάββατο 15 Ιουλίου 2017

Θέατρο Πάνου Βαρδάκα στον Άγιο Βασίλη μας δείχνει πως απ[ο τον πόνο βγαίνει η Δημιουργία.


Δεν το έχω κρύψει ότι θαυμάζω την Μαρινέλα  Σούκουλη μια γυναίκα  που μπορεί να την δεις να μιλάει με έναν απλό άνθρωπο με την ίδια σοβαρότητα που θα μιλούσε  με τον Κυριάκο Μητσοτάκη Αυτό θαυμάζω σ αυτή την μάνα
επιστήμονα και ακούραστη εργάτρια μέχρι σήμερα της τοπικής αυτοδιοίκησης που ελπίζουμε να την δούμε στις ερχόμενες εκλογές τις βουλευτικές να μας εκπροσωπήσει. 
Κτυπάει το τηλέφωνο και στην άλλη άκρη ακούω την γνωστή απλή φωνή της Μαρινέλας " Θέλει να δεις μια θεατρική παράσταση σε ένα χωριό στον Άγιο Βασίλη;" Χωρίς να το σκεφτώ δέχτηκα όχι για την θεατρική παράσταση  γιατί ήξερα τι θα έβλεπα αλλά γιατί θα μου δινόταν η  ευκαιρία να μιλήσω μαζί της και να την ρωτήσω πως βλέπει την πολιτική κατάσταση και αν θα είναι υποψηφία στις ερχόμενες εκλογές 
Δυστυχώς τα γεγονότα που έζησα στον Άγιο Βασίλειο δεν μου επέτρεψαν ούτε καν να μιλήσω με την Μαρινέλα γιατί όλα αυτά που έζησα δεν είχα χρόνο να ασχοληθώ με τίποτα άλλο. 
Φτάνοντας στο θέατρο  με έκανε εντύπωση δυο νεαρά παιδιά που έπαιζαν τον ρόλο του ταμία 

Και εκεί κοντά άκουσα έναν άνθρωπο να ασχολείται με μια τοπική ενδυμασία. 
Αμέσως η Μαρινέλα μου τον σύστησε λέγοντας από  εδώ ο κ. Βαγγέλης Βαρδάκας  Μου έκανε εντύπωση ο τρόπος της ομιλίας του και ότι το όνομα του θεάτρου ήταν Πάνος Βαρδάκας Και πριν τολμήσω να κάνω καμία ερώτηση είπε αν σήμερα ζούσε ο γιος μου θα συμπλήρωνε το 41 έτος της ηλικίας αφού σήμερα θα είχε τα γενέθλια του. Πάγωσα αλλά και επειδή και εγώ έχω περάσει αυτή την δοκιμασία τον πλησίασα και άρχισα να τον βλέπω με άλλο μάτι. 
Καιγόμουν να μάθω ακόμα περισσότερα και ο καλός Θεός που προστατεύει τους ερασιτέχνες δημοσιογράφους μου έστειλε τον Τάσο Μπίτζιο πρώην πρόεδρο του πολιτιστικού συλλόγου του χωριού Που μου είπε ότι το θέατρο έχει κτιστεί επάνω σε οικόπεδο του δήμου και με προσφορά στο δήμο 30.000 ευρώ  από τον κ. Βαρδάκα σε μνήμη  του παιδιού του που το έχασε από ασθένεια Και την μελέτη έκανε αφιλοκερδώς η μηχανικός Μαρινέλα Σούκουλη.
Μετά την παράσταση μας παρέθεσαν γεύμα σε μια όμορφη ταβέρνα δίπλα στο θέατρο. Εκεί μου δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσω το ζεύγος Βαγγέλη και Διώνη Βαρδάκα  Εγώ που στην παρέα μου με θεωρούν πολυλογά δεν χόρταινα να ακούω έναν άνθρωπο που τόσο πολύ με εντυπωσίασε. Και στο τέλος φεύγοντας τον προσκάλεσα στο Λουτράκι και στην Ταβέρνα Στρούγκα να τους κάνω το τραπέζι. Γιατί που άκουσα σε μια ώρα μου φαίνεται αν έχω την ευκαιρία θα μάθω περισσότερα 
Πάντως θεωρώ τον εαυτό ευτυχή που γνώρισα αυτός τον αξιόλογο .άνθρωπο.  Επίσης την Μαρινέλα Σούκουλη που αυτή ήταν η αιτία αυτής της γνωριμίας