Σάββατο 15 Ιουλίου 2017

Ο καιρός θα δικαιώσει τον Νικηφόρο.




Μπορείς να προσποιηθείς  ότι είσαι σοβαρός αλλά δεν μπορείς να προσποιηθείς ότι είσαι έξυπνος 
              SHACHA  GUTTRY








Με ρωτούν ορισμένοι δεν κουράστηκα να γράφω συνεχώς και κανένας να μη λαμβάνει υπόψη του. 

Εδώ είναι το μεγάλο σας λάθος και είμαι υποχρεωμένος να το επισημάνω 
Ο Νικηφόρος είναι πάντα στη μη σωστή εξουσία Γιατί μπορεί αυτό να το κάνει αφού κανένας δεν τον κρατάει. Και ούτε και θα μπορέσει 
Μέσα στο χώρο του ποδοσφαίρου  υπάρχουν αξιόλογοι άνθρωποι που ενώ προσφέρουν στα ποδόσφαιρο δεν μπορούν να ξεχωρίσουν τις κοινωνικές σχέσεις με τι πρέπει να ψηφίσουν. Βέβαια στις τελευταίες εκλογές έγινε πολύ μεγάλο μπέρδεμα και αν αυτά που κυκλοφορούν είναι σωστά τότε δεν θέλω να έχω καμία συμμετοχή όπως στην ουσία δεν είχα παρά με τα γραπτά μου που είχαν ένα στόχο. Τον εικονικό που δεν είχε το ηθικό ανάστημα να είναι υποψήφιος . 
Και εξάλλου με καμία παράταξη δεν είχα σχέση Η δε Ενωτική Κίνηση ήταν πιο εχθρική απέναντι μου  από την Αναγέννηση. Αν και νομίζω ορισμένοι της Ενωτικής ο ρόλος τους ήταν πολύ παράξενος 
Και έχω δηλώσει ότι αυτό θα το αποδείξω μια και βρισκόμαστε σε μια καινούργια περίπτωση Βιομηχάνου. Ο καιρός θα με δικαιώσει και πάλι