Παρασκευή 21 Ιουλίου 2017

Φάνη Σιτέ περιμένω να δηλώσετε αν ποτέ σου ζήτησα ρουσφέτι;

Συκοφαντείτε Συκοφαντείτε  στο τέλος κάτι θα μείνει. Η θεωρία του Γκαίμπελς
Ο αριστερά της φωτογραφίας ευρισκόμενος είναι επαγγελματίας δημοσιογράφος 
Και ο δεξιά ο ηγέτης της παράταξης που ήταν απέναντι στο Μιχάλη Τσιχριτζή πριν
να εμφανιστεί ο γιατρός Και επειδή δεν συμφώνησα με τους συνεργάτες του που ο ίδιος διάλεξε  διέκοψα πάσα επικοινωνία μαζί του 
Και τότε κυκλοφόρησαν χωρίς ίχνος ντροπής ότι χολώθηκα επειδή είχα ζητήσει έμμισθη θέση  Που σήμαινε να μεσολαβήσει ο κ. Σιτές και να  τηναποκτήσω 
στην Ε Π Ο Τους προκάλεσα και αν τολμούσαν να πουν ότι δεν το είπανε και δεν πήρα καμία απάντηση 
Αντί απαντήσεως είδα μια δήλωση που είχα κάνει στον εκδότη του Βήματος του Λουτρακίου 



που είναι κουμπάρος του κ. Φιλιάτρα που και αυτός είναι  επαγγελματίας δημοσιογράφος και ο επικοινωνιολόγος του κ. Σιτέ. Και η δήλωση δημοσιεύθηκε μετά 280 μέρες από αυτή που  την έκανα  Και αφορά μια ερήμην καταδίκη μου που παγιδεύτηκα από γνωστό νομικό. Είχα ΚΆΝΕΙ ΈΦΕΣΗ ΑΛΛΆ ΔΕΝ ΕΊΧΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΌΤΗΤΑ να παραστώ λόγω της απώλειας της συζύγου μου. και η ψυχολογική μου κατάσταση ήταν πολύ άσκημη. Πιστεύω ότι η δημοσίευση αυτή είναι μια χείρα βοηθείας προς τους μουγκούς ( Σιτέ --Φιλιάνδρα ) στο δικό μου κατηγορώ. 
Δεν είναι η πρώτη φορά που έχω μηνυθεί και έχω καταδικαστεί όταν οι μάρτυρες  υπεράσπισης έγιναν κατηγορίας 
Και αντί να πηγαίνετε δια της τεθλασμένης να με βλάψετε και πάλι σας ερωτώ να πείτε εάν σας ζήτησα ποτέ το παραμικρό; Δηλώνω  ότι τον κ. Φιλιάτρα έχω να τον δω πάνω από τρία χρόνια και τον κ. Σιτέ πάνω από οκτώ μήνες. 
Περιμένω να πάρω απάντηση γιατί θα συνεχίσω να ρωτώ.