Δευτέρα 24 Ιουλίου 2017

Ο Νικηφόρος στην εφημερίδα Σήμερα και στο Σούπερ και στο ραδιόφωνο.


Εις οιωνός άριστος αμύνεσθαι περί ...σωστής ενημέρωσης 














Σε μερικούς έχει κακό φανεί  γιατί επέστρεψε στο ΣΟΥΠΕΡ και μάλιστα ορισμένοι γελούν για την απόφαση μου αυτή  Δεν τους κατηγορώ και πλήρως
τους δικαιολογώ γιατί δεν με γνωρίζουν και δεν θέλουν να με γνωρίσουν. 
Και κανένας δεν θα θέλει να μ αντιμετωπίσει Αλλά πάντα ανώνυμα εκφέρουν την γνώμη τους Γιατί είναι φοβισμένα ανθρωπάκια που ποτέ δεν θα γίνουν άνθρωποι.Ενώ δίνω εξετάσεις με την γραφή μου με την φωνή μου αλλά και με την φάτσα  μου και συγκινώ αφού αρκετοί  είναι αυτοί που με αγνοούν αλλά με φανατισμό με παρακολουθούν. Και πρώτοι είναι στη λίστα των φανατισμένων  θεατών -- ακροατών και αναγνωστών αυτοί που δηλώνουν ότι με αγνοούν
Οι  δυο τελευταίες εκλογές της ένωσης μ έχουν βάλει σε τρομερές σκέψεις. Αφού δεν έχω καταλάβει ποιος ποιον δουλεύει Πάντως στην πρώτη εκλογή ήμουν εγώ το θύμα και νομίζω και μετά το πάθημα μου η επιλογή μου να επανέλθω στο ΣΟΥΠΕΡ πλήρως με δικαιολογεί. 
Και να είσαστε βέβαιοι ότι θα έχουμε για το καλό της ενημέρωσης πολλές εκπλήξεις.