Δευτέρα 24 Απριλίου 2017

Ταχυδρομείο του Νικηφόρου με αποστολέα τον κ. Σταύρου



Πήραμε από τον κ. Σταύρου το παρακάτω 

ειρωνικό σχόλιο Πιστή αντιγραφή






Καλημερα η ομάδα πρότυπο κ Σκούρτη χθες στο 



δερβενι αγωνιστικές απο αρχής με

Δέκα ποδοσφαιριστες 

αλλά ας τα πάρουμε με την σειρά 

3:30 μονο τέσσερις στο γήπεδο  στην πορεία 

κάπου είρθαι και,άλλη τρεις τέσσερις ξεκίνησαν 

10 

έμειναν εννέα , 

ολα καλα μάλλον η διαιτησία ο διαιτητής φταίει κ η ένωση που ειναι σε αυτή την κατάσταση η ιστορική ομάδα του ισθμιακός άξιοι όλοι αυτοί που αγωνίστηκαν χθες


Σχολιασμός Νικηφόρου

Τέσσερις και τρεις μας κάνουν σύνολο επτά Δεν μας λέτε κ. Σταύρου συνεργάτη του κ. Τσιχριτζή που βρέθηκαν οι τρεις.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μου στείλατε αυτό το μήνυμα
Ναι παρακολούθησα αρκετά παιχνίδια του Ισθμιακού αφού εκεί κοντά κατοικώ Είμαι ο πρώτος που έγραψα ότι κάτι δεν πάει καλά με την ομάδα των Ισθμίων Φαίνεται ότι δεν διαβάζετε τα γραπτά μου Δικαίωμα σας αλλά και δικό μου να σας χαρακτηρίζω ότι μου ασκείτε κάποια κριτική που δεν έχει καμία σχέση με την αφεντιά μου.
Ο εκλεκτός σας κ. Τσιχριτζής χρησιμοποίησε ένα εικονικό ( ψεύτικο ) τιμολόγιο 9.000 ευρώ και γι αυτό έβαλε στην ομάδα πρόστιμο το Σ Δ Ο Ε 3.600 ευρώ Και το οποίο το μετέτρεψε σε δόσεις ο κ. Τσιχριτζής χωρίς να έχει καμία σχέση με τον Π Α Σ Κόρινθος 
Θέλω να πάρετε θέση μια και ασχολείστε με τον Ισμιακό στελνοντας σε μένα αυτό το άσχετο και ακαταλαβίστικο μήνυμα για να κάνετε χιούμορ