Τρίτη 25 Απριλίου 2017

Δημήτρη Μπινιάρη πρόεδρο της Κόρινθος 06 " Αγαπάτε το ποδόσφαιρο με λαθεμένο τρόπο "

Η απελπισία και οι κακές συμβουλές δεν πρέπει να επηρεάζουν έναν που θέλει να είναι ηγέτης του ποδοσφαίρου μιας πόλεως όπως είναι η Κόρινθος που έχει τεράστια ποδοσφαιρική ιστορία 




Ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο εξήντα και χρόνια και σε διάφορα πόστα 
Από το πόστο του ποδοσφαιριστή που ήταν  όχι και με πολύ μεγάλη απόδοση 
Και σε ηλικία 20 ετών έγινα διαιτητής και σε πέντε χρόνια εγκαταλείπω την διαιτησία γιατί δεν μπορούσα να κάνω συμβιβασμούς
Έγινα πρόεδρος του Ο Φ Χολαργού και παράγοντας στην αρχή της Α Ε Κ και μετά υπάλληλος της ομάδας μου. Προσέφερα το 1999 τις υπηρεσίες μου στον Πανιώνιο με πρόεδρο τον Αχιλλέα Μπέο που η προσφορά του στο Πανιώνιο είναι τεράστια 
Και από το 2001 κατοικώ στο Λουτράκι  και ασχολούμαι με την ενημέρωση από την θέση του ερασιτέχνη δημοσιογράφου Και που η λέξης αυτή έχει σκόπιμα  έχει παρεξηγηθεί γιατί κάποιοι νεκροθάφτες του Κορινθιακού ποδοσφαίρου ζητάνε από μένα ταυτότητα 
Βάζω την λέξη ερασιτέχνης γιατί έχω γράψει και στις δυο  ημερήσιες εφημερίδες του νομού  Σήμερα και Πρωινή  Παρουσίασε εκπομπές στα ραδιόφωνα Ηλέκτρα--Σούπερ-- Δημητριάδη --Και στις τηλεοράσεις ΑΞΙΟΝ και Σούπερ και δεν δέχτηκα να πάρω ούτε ένα ευρώ Με δική μου πρωτοβουλία Αυτό σημαίνει λοιπόν ερασιτέχνης και όχι τίποτα άλλο Δηλαδή δεν πληρώνουμε.
Προσόντα μου Έχω πτυχίο Ανωτάτης Σχολής 
Αναγκάζομαι να γράψω τα παραπάνω γιατί δέχτηκα μια ανοικτή επιστολή του προέδρου της ομάδας Κόρινθος 06 που ντρέπομαι να την δημοσιεύσω.
Μα επιτέλους δεν έχει έναν άνθρωπο δίπλα του ο κ. Δημήτρης Μπινιάρης που να τον λυπάται και να τον προστατεύει από αυτά τα ατοπήματα 
Βέβαια αυτά που γίνονται στο ποδόσφαιρο του νομού μας μέτρημα δεν έχουν  
Και απορώ πως είναι δυνατόν να γίνονται όλα αυτά και οι επαγγελματίες δημοσιογράφοι να τα δημοσιεύουν και να μη τολμούν να τα σχολιάζουν 
Συμπερασματικά οι άνθρωποι αντιγράφουν χωρίς να σχολιάζουν γιατί είναι επαγγελματίες μια και ζουν από την εργασία αυτή.
Και εδώ χρησιμοποιώ τα λόγια του Καζαντζάκη 
" Δεν ελπίζω τίποτα Δεν φοβάμαι τίποτα Είμαι λεύτερος"