Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2017

«Το ματς της Εθνικής ήταν στημένο από το ημίχρονο»


Ανδρέας Μιχαηλίδης
Για το παιχνίδι ανάμεσα στην Κύπρο και τη Βουλγαρία του 1996, μίλησε ο πρώην προπονητής και νυν βουλευτής της Κύπρου, Ανδρέας Μιχαηλίδης, τονίζοντας ότι ήταν στημένο. 
Αναλυτικά όσα είπε ο πρώην προπονητής της Κύπρου, Ανδρέας Μιχαηλίδης για το Κύπρος-Βουλγαρία σε τηλεοπτική εκπομπή.

«Η Βουλγαρία θα έπρεπε για μένα να είναι παράσημο. Γιατί είμαι ο μόνος που έφυγε και από τους λίγους που δεν έφταιγαν. Να μην μου σέρνουν και την Βουλγαρία, εκείνο το παιχνίδι έμεινε ατιμώρητο και ήταν η αρχή πολλών κακών. Έλεγε τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια. Εγώ είχα εισηγηθεί να τιμωρηθούν και οι 16 παίκτες και το προπονητικό τιμ για δύο χρόνια.

Και μου έλεγαν πως είναι αθώοι. Έχει πιο αθώους από εμένα; Όταν έβαλα το βίντεο πίσω, τα κατάλαβα. Φώναζα τσιριλούσα, κλωτσούσα, τι να κάμω. Όταν κατάλαβα όταν ισοφαρίσαμε και έπρεπε να φάμε και άλλο γκολ και να χάνουμε από το ημίχρονο, τι να έκανα. Μετά κατάλαβα ότι ήταν στημένο το παιχνίδι να χάνουμε από το ημίχρονο. Και μετά αυτοί οι παίκτες φόρεσαν το Εθνόσημο;».