Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2017

Η συνείδηση είναι επικίνδυνη όταν είναι πολύ ελαστική



Στην κηδεία του Σπύρου Νίκα με πλησίασε  ο πρόεδρος του πολιτισμού και του αθλητισμού του Δήμου Κορινθίων και μου είπε ότι αυτός έχει ήσυχη την συνείδηση του απέναντί μου 

Και ο λαός μας λέει ενώ μας χρωστούσαν μας έφαγαν και την αγελάδα 
Έγραψα ότι στην γενική συνέλευση της ένωσης έγιναν επεισόδια και μέρος έλαβε και ο υπαρχιφύλακας κ. Αθανάσιος Ιατρού Και μάλιστα ο κ. Μιχάλης Πρωτόπαπας την Τρίτη 2 7 2013 πήγε στον προϊστάμενο του διοικητής του Αστυνομικού τμήματος και του ζήτησε να μαζέψουν τον υπαρχιφύλακα 
Και την Πέμπτη 4.  7 2013 ο κ πρόεδρος του πολιτισμού και του αθλητισμού του δήμου και αρχηγός του ψηφοδελτίου έκανε την ιστορική δήλωση ¨Ο κ Ιατρού βοήθησε την πρωτοδίκη πρόεδρο της εφορευτικής επιτροπής" Και ήξερε ότι αυτά που δήλωσε ήταν ψέματα Δικαιολογήθηκε ότι ο κ. Ιατρού τον παρακάλεσε και ως συνάδελφος τον λυπήθηκε Έχοντας ο κ. Ιατρού αυτή την ψεύτικη δήλωση ως όπλο με μήνυσε 
Αλλά του αποτελείωμα μου ήταν και στην δίκη όταν ο κ.πρόεδρος ήταν να καταθέσει ως μάρτυρας  υπεράσπισης και είπε " Ενώ ο Δικηγόρος μου είπε να μη το πω εγώ το καταθέτω Ο κατηγορούμενος ήταν υπερβολικός στα δημοσιεύματα του" Και μετά από αυτά τα δυο η καταδίκη μου ήταν βέβαιη Και όπως μου είπε διαπρεπής νομικός οι οκτώ μήνες ήταν με πολύ μεγάλη επιείκεια 
Τώρα γνωρίζω γιατί έγινε η δήλωση και η κατάθεση στο δικαστήριο Δεν περίμενα όμως ότι θα ε΄χε την θρασύτητα να με σταματήσει για να μου πει ότι έχει ήσυχη την συνείδηση του 
Τον λυπάμαι γιατί συνεχίζει να ψεύδεται