Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2017

Μόνο πέντε και όχι έξι διανοούμενους διαθέτει ο ιστορικός


Παρατηρώ ότι μόνο πέντε τακτικούς κριτές έχω στα διάφορα που γράφω και ορισμένοι δεν βάζουν ούτε το όνομα τους  Ναι είμαι κάποιας ηλικίας αλλά αυτό
δεν με εμποδίζει να τα βάζω με τους αλήτες που  βρίζουν και γιαουρτώνουν και γράφουν επάνω σε τοίχους .Εγώ δεν κρύβουμε και είμαι παρών και με την φωνή μου και την γραφή μου.Και μόνο ο Θεός θα μου στερήσει αυτό το δικαίωμα 
Ναι καταδικάστηκα με αυτά που κατέθεσε ο κ Τσιχριτζής Και συγκεκριμένα ότι δε υπήρχαν φουσκωτοί στην γενική συνέλευση της 1 Ιουλίου το 2013 Και ότι η οικογένεια Άγγελου Μαργέτηο κ. Πισιμίσης και ο αρχηγός της παράταξης Νέα Πορεία και νυν πρόεδρος του αθλητισμού και του πολιτισμού το Δήμου Κορίνθου πήγαν να λιντσάρουν την πρόεδρο της εφορευτικής επιτροπής και ήταν πρωτοδίκης Και με την σιωπή τους το παραδέχτηκαν Και σήμερα με τον κ. Τσιχριτζή είναι συνεργάτες και φίλοι 
Κουβέντα για το εικονικό τιμολόγιο που έβαλε ο κ.Τσιχριτζής στο ταμείο της ομάδας; Και εικονικό σημαίνει ψεύτικο 
Κουβέντα που κατά το παρελθόν χρησιμοποίησαν τιμωρημένο και έδιωξε ένα προπονητή που είχε πρώτη την ομάδα και το μοναδικό αμάρτημα του ήταν που ήξερε τους παίκτες ΄που είχαν κάρτες 
Να γιατί γράφω για τον κ. Τσιχριτζή Αν αυτά όλα δεν σας πειράζουν καλή νύχτα να έχετε