Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Μέχρι πότε οι αεριτζήδες θα εκμεταλλεύονται την σεμνότητα των ικανών



Κάποτε πριν από μερικά χρόνια είχα διαβάσει  ένα γραπτό κείμενο και το οποίο  με εντυπωσίασε. Ήταν γραμμένο από μια μηχανικό που άκουγε στο όνομα Σούκουλη Προσπάθησα να έρθω σ επαφή μαζί της για να την βγάλω στην εκπομπή μου που έκανα τότε στην τηλεόραση. 
Δυστυχώς  κανένας δεν με βοήθησε γιατί ή δεν ήθελαν να ανέβουν οι μετοχές μου ή της κυρίας Σούκουλη Και έτσι απέτυχα 
.Μια μέρα άκουσα να μιλάει στο τηλέφωνο ο φίλος μου ο Γιώργος ο Καραντάνης με την κ. Σούκουλη και άρπαξα τότε την ευκαιρία και τον παρακάλεσα να με φέρει σε επικοινωνία μαζί της γιατί όνειρο ζωής για μένα ήταν να μιλήσω με μια γυναίκα που ήξερε με τα γραπτά της να πολεμά όχι καλύτερα από άνδρα γιατί θα υποτιμούσε τις γυναίκες  που για μένα είναι πηγή ζωής εκτός από την γέννα. 
Και ούτε και αυτός μ .έφερε σε επικοινωνία μαζί της Και άρχισα να διαμαρτύρομαι και μάλιστα απεγνωσμένα.Και μετά από χρόνια όλως τυχαία την συνάντησα σε μια εκδήλωση που έγινε στην στρατιωτική λέσχη της Κορίνθου χθες το βράδυ.[Και ήμουνα καλεσμένος από τον Γιώργο Καραντάνη Μάλλον για να αποκαταστήσει μια δική του παράλειψη 
Με τις συστάσεις κατάλαβα ότι απέναντι μου είχα ένα ζεστό άνθρωπο που δεν άφηνε καμία απόσταση με αυτόν  που πρωτογνώριζε.Και αυτό το κόντεμα των σχέσεων το έχουν όλοι αυτοί που νοιάζονται για τον συνάνθρωπό τους. Και δεν τον βλέπουν ως μονάδα εκμετάλλευσης 
Και βλέποντα της αναρωτιόμουνα γιατί όλοι αυτοί  που έχουν μια ανωτερότητα είναι τόσο  απλοί που γίνεσαι ένας μαζί τους χωρίς να το καταλάβεις 
Έκλεισα μια συνάντηση μαζί της γιατί θέλω να μάθω από τα χείλη της  ενώ  συγκεντρώνει όλα τα προσόντα γιατί μέχρι σήμερα δεν έχει σύρει  πρώτη το χορό και προτιμάνε να κρατάνε το μαντήλι για να σέρνουν άλλοι που δεν έχουν την δική τους ικανότητα.Αυτό ψάχνω να βρω γιατί οι ικανοί να είναι κάτω από την σκιά των ανικάνων  Είμαι βέβαιος ότι θα βρω απαντήσεις στα ερωτήματα μου μια και έχω να κάνω με έξυπνο αλλά ταυτόχρονα και σεμνό άνθρωπο. Αυτή την σεμνότητα θέλω να πετύχω να παραμερίσω για να πάψουν οι καταφερτζήδες τα την χρησιμοποιούν για να ανέρχονται στα αξιώματα σε βάρος τους .