Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2016

Κώνστανίνος Παντελέων: Δέχομαι τον χαρακτηρισμό του βλίτου αλλά ποτέ του τεμπέλη


Με το φίλο μου Φρέντυ βρεθήκαμε τυχαία στο κατάστημα του κοινού μας φίλου Μαρτσέλο κατά κόσμο Νίκο Μαστρογιάνι και αποφασίσαμε να τιμήσουμε το υπέροχο προϊόν της Λέσβου το ούζο Μίνι μαζί με τους υπέροχους μεζέδες που φτιάχνει μια κυρία προερχόμενη από την Ουκρανία 
Και ενώ μεταξύ μανιταριών λαχανοντολμάδων  ρέγγας και ούζου προσπαθούσαμε να λύσουμε την κάθοδο της Α Ε Κ στο μαγαζί έκανε την εμφάνιση του ένας πολιτικός  σύμβουλος το Δήμου Λουτρακίου Περαχώρας Αγίων Θεοδώρων 
Και το όνομα αυτού ΠαντελέωνΚωνσταντίνος που χωρίς να τον έχω δει ποτέ με χαιρέτισε και μάλιστα με τρόπο εγκάρδιο που δεν το περίμενα. 
Γιατί αυτά που λεγόντουσαν γύρω από το πρόσωπο αυτό δεν δικαιολογούσαν το φέρσιμο του που μου έδινε την εντύπωση ενός σοβαρού και έξυπνου ανθρώπου
Γιατί μου είχαν πει ότι ο νεαρός αυτός άνδρας που είναι γόνος ενός ευκατάστατου πατρός είναι ένα βλίτο που το έχουν κάποιοι επιτήδειοι  και το εκμεταλλεύονται Και τώρα τελευταία ακόμα και ο Δήμαρχος Γιώργος Γκιώνης που τον έχρησε υποψήφιο για να ξοδέψει τον παρά του για χάρη της παράταξης του Και επειδή δεν χάνω την ευκαιρία σ αυτές τις περιπτώσεις μόλις ο Νίκος ( Μαρτσέλο ) έφερε τα σχετικά τότε τον ρώτησα : Είσαστε πολιτικός της τοπικής αυτοδιοίκησης 
Και αυτόν που κάποιοι τον χαρακτηρίζουν βλίτο με κοίταξε στα μάτια και με ένα χαμόγελο που σχεδίασε στα χείλη του μου έδωσε την απάντηση : Δεν είμαι πολιτικός αλλά ένας άνθρωπος που έχω κάνει πολλές επενδύσεις σ αυτό τον τόπο όπως και τόσοι άλλοι δημότες θεώρησα αναγκαίο να πολιτευθώ και μέσα από το Δημοτικό Συμβούλιο να δώσω μάχη ή μάχες αν χρειαστεί για το καλό αυτού του τόπου που ο Θεός τον έχει προικίσει. 
Δεν ήμουνα νηφάλιος γιατί το ούζο της Μυτιλήνης είχε κάνει την δουλειά του και ενώ περίμενα να πάρω μια απάντηση για να αρχίσω  το δούλεμα ( αφού σύμφωνα με αυτά που είχα ακούσει είχα να κάνω μ ένα γραφικό ) απότομα βρέθηκα μπροστά σ ένα άνθρωπο με τετράγωνη λογική και με ευχέρεια στον λόγο που σήμαινε ότι η λέξης βλίτο δικαιωματικά είχε διαγραφή για μένα. 
Αλλά όμως επειδή ήθελα πλήρως να βεβαιωθώ του είπα ότι κάποιοι τον έχουν χαρακτηρίσει βλίτο 
Και συνέχισε να με εκπλήσσει με την απάντηση που πήρα Δίκιο έχουν γιατί μια ολόκληρη ζωή αν και έχω την οικονομική δυνατότητα σε ηλικία δεκαπέντε ετών ήμουνα μάστορας στου φούρνο μας και δούλευα όπως όλοι οι υπάλληλοι που είχαμε Και αυτοί που με χαρακτήρισαν έτσι κρίνουν τι θα έκαναν όλοι αυτοί στη θέση μου Μα εγώ δεν τους μοιάζω και αυτά που βρήκα δεν έχω καμία  διάθεση να τα σκορπίσω αλλά να τα διατηρήσω εργαζόμενος. Και αυτό ίσως να δίνω το δικαίωμα σε κάποιος που συντηρούνται με τα έτοιμα να με κρίνουν. 
Δέχομαι τον χαρακτηρισμό του βλίτου Νικηφόρε αλλά ποτέ του τεμπέλη 
Και αφού με χαιρέτισε πάντα χαμογελαστά έφυγε αεράτος όπως ήρθε. 
Και γύρισα στον Μαρτσέλο να μου επιβεβαιώσει αν ο συνομιλητής μου ήταν ο Κωνσταντίνος Παντελέων και πήρα θετική απάντηση. 
Και είμαι υποχρεωμένος δημόσια να του ζητήσω συγνώμη για τις ερωτήσεις που του έκανα παρασυρόμενος και εγώ από κάποιους  Και να συμπληρώσω ότι ο δημοτικός Σύμβουλος Κωνσταντίνος Παντελέων είναι 39 ετών και είναι πατέρας τριών παιδιών πέντε και τεσσάρων ετών και ενός είκοσι ημερών 
Και ως οικογενειάρχης περνάει με πολύ καλό βαθμό