Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2016

Μιχάλη Τσιχριτζή αν και έχεις μετατρέψει το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο σε επαγγελματικό οι διαιτητές εγκαταλείπουν και έχουν μείνει αυτοί που κυνηγάνε το μεροκάματο.



Παρουσίασα όλα τα απαράδεκτα που συμβαίνουν χώρο της  διαιτησία και δεν είδα κάποιος να γράψει μια παρατήρηση. Αλλά και τα ίδια είχα πει σε μια γενική συνέλευση της ένωσης  και πετάχτηκε ένας από το εκκλησίασμα ( που σημαίνει το άθροισμα των πιστών που παρακολουθούν την Θεία Λειτουργία) και μου είπε γιατί ρε εσύ τα "πλερώνεις"
Και θυμήθηκα κάτι που μου είπες κάποιος χημικός Σπούδαζε στην Αθήνα και εκεί ως φοιτητής είχε συναναστραφεί με προοδευτικούς φοιτητές. Και όταν κατέβηκε στο χωριό του για διακοπές  είδε ότι η χήρα η μάνα του εκμεταλλευόταν τους εργάτες αφού τους είχε και δούλευαν από αστέρι σε αστέρι.  Τους μάζεψε και τους είπε να αντιδράσουν Και μόλις έφυγε άκουσε να λένε " η χήρα τον έστειλε στην πρωτεύουσα να σπουδάσει και αυτός μας βγήκε κομουνιστής.
Ο νεαρός φοιτητής πήγαινε σε βάρος των συμφερόντων του και υπέρ των εργατών και αυτοί τον κακολογούσαν ότι έτρωγε τα λεφτά της χήρας μάνας του  χωρίς να σπουδάζει. Την ίδια εικόνα συνάντησα τότε και στην γενική συνέλευση που εγώ αγωνιζόμουν να τους πω ότι ξοδεύουν τα χρήματα τους και ένας κεκράκτης μου απάντησε γιατί εγώ που δεν τα πληρώνω δεν μπορώ να έχω γνώμη Και καλά λοιπόν είχαν πει ότι οι δυνατοί δεν χάνουν ποτέ την δύναμη τους γιατί τους συντροφεύουν μερικοί πεινασμένοι που γίνονται πουλητάρια  
Και όπως υποστήριζε ο Λένιν ότι δεν φοβάται τον τραπεζίτη αλλά το γιο της πλύστρας. Και αυτό τα λέει όλα. 
Γιατί όπως μας λέει ο Κώστας Βάρναλης  Μοιραίοι και άβουλοι αντάμα προσμένουμε κάποιο θάμα Και το θάμα δεν έρχεται και τα ευρώπουλα φεύγουν πότε για τους διαιτητές και πότε για κάρτες στο τέλος με την οικονομική κρίση οι ομάδες θα μείνουν ως ανάμνηση 
Βέβαια όπως είπε ο κ. Γεροβασίλης ( ναι είναι αυτός που όταν ήταν πρόεδρος στο Σπαθοβούνι η ομάδα τιμωρήθηκε ένα χρόνο να απέχει από κάθε δραστηριότητα ) η ένωσης δεν καταδέχεται να ασχολείται με τον Νικηφόρο. 
Και όμως δεν λένε την αλήθεια που είναι μια Δεν μπορούν να με απαντήσουν 
Περιμένουν  κάπου θα βρουν καμία περίπτωση και θα με οδηγήσουν και πάλι στα δικαστήρια και να με καταδικάσουν αφού έχουν την δυνατότητα να μετατρέπουν τους μάρτυρες υπεράσπισης σε μάρτυρες κατηγορίας . Και αυτούς που με τα γραπτά μου υποστήριξα σήμερα να είναι συνεργάτες του μηνυτή μου αλλά και των μαρτύρων κατηγορίας Αλλά κανένας δεν μας είπε από αυτούς επιτέλους ποιος πήγε να λιντσάρει την κ. πρωτοδίκη και που ο ήρωας υπαρχιφύλακας την έσωσε και εγώ με τα γραπτά μου τον δυσφήμισα .
Ακόμα και ο εκδότης της εφημερίδας που ήταν συγκατηγορούμενος μου ζήτησε συγνώμη από τον πατέρα του μηνυτή μου ( που έχει πεθάνει ) γιατί δεν μπορούσε να διαβάσει τα γραπτά μου.λόγω ασθενείας . Και αυτό το χρονικό διάστημα ο κ. εκδότης ήταν παρών στη συνέλευση και έφυγε από τους τελευταίους Και την ίδια εποχή που δεν διάβαζε τα κείμενα μου λόγω ασθενείας  είχε εκπομπή στην τηλεόραση.που έκανε εντύπωση για την μαχητικότητα του  Τον άφησα να λέει και πολύ  σύντομα θα του απαντήσω και αυτόν και πολλούς  άλλους με το βιβλίο μου η αξιοπρέπεια της τυρόπιτας που όμως πρέπει να έχει και υπότιτλους αχαριστία - σάντουιτς 
Γιατί να είναι οι διαιτητές στο νομό Κορινθίας όλοι επαγγελματίες και το ποδόσφαιρο να είναι ερασιτεχνικό; Μα γιατί το ποδόσφαιρο το ερασιτεχνικό το διοικούν επαγγελματίες 
παράγοντες και οι διαιτητές είναι εξαρτήματα της εργασίας των και αυτό το απέδειξα με στοιχεία και κανένας δεν τολμά να απαντήσει.