Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2016

Έξυπνος δεν είναι αυτός που εκμεταλλεύεται την εμπιστοσύνη που του δείχνουν για το έργο τους

Δεν μπορώ να καταλάβω κάποιους που νομίζουν  ότι μπορούν να με παραμηθιάσουν για να γράψω γι την ομάδα τους. 
Τους πληροφορώ ότι έχω πιστέψει ότι γίνεται έργο στην Κόρινθο και τα γράφω όλα αυτά Η δική μου ερασιτεχνική δημοσιογραφία διαφέρει από την επαγγελματική  γιατί  όταν διαπιστώσω την αλλαγή είμαι υποχρεωμένος να την επισημάνω Και αν θετική να την επαινέσω και αν είναι αρνητική να επισημάνω το λάθος τους Χωρίς να υπάρχει από μέρος μου ίχνος ιδιοτέλειας. Κάποιος προσπάθησε να μου το παίξει πονηρός Τον πληροφορώ ότι δεν είναι ο πρώτος μα ούτε και ο τελευταίος. Τον Νικηφόρο δεν τον ενδιαφέρει η στάση κάποιου εναντίον του. Αν το έργο του είναι  αξιόλογο δεν θα λάβω υπόψη μου την στάση του εναντίον . Το ίδιο συμβαίνει και με τον "κύριο" που ήρθε να παίξει μαζί μου. Προσωπικά θα κάνω το καθήκον μου αν και αυτός συνεχίσει να προσφέρει στο ποδόσφαιρο. Του λοιπού δεν επιθυμώ απ αυτόν ούτε τον απλό χαιρετισμό του.