Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2016

Βοηθήσετε την ομάδα του Π Α Σ Κόρινθος αν θέλετε και πάλι να την δείτε μεγάλη


Μια διοίκηση που δεν βρήκε απολύτως τίποτα μια και ο προηγούμενος από αυτούς πρόεδρος τα έβγαλε όλα στο σφυρί. Και να μη διανοηθεί κανένας κ. Φαρμάκης και βγει και πει τίποτα γιατί εγώ δεν είμαι επαγγελματίας  δημοσιογράφος αλλά ερασιτέχνης. Που αυτό σημαίνει πολλά . 
Μπορεί οικονομικά να μη λυγίσατε αλλά ψυχικά ποτέ Γι αυτό θα γράφω αυτά εγώ που πιστεύω Αλλά και θα είμαι υποχρεωμένος να τα αποδεικνύω. 
Παρουσίασα τόσα στοιχεία και κανένας δεν τόλμησε ούτε το όνομα του να πει 
Είμαι αυτός που έγραφα αλλά και έλεγα  να διαλύσετε την ομάδα του Π Α Σ Κόρινθος Και τώρα είμαι υποχρεωμένος να τα πάρω όλα πίσω και να δηλώσω ότι οι άσημοι μπορεί να κάνουν  πολλά περισσότερα από τους επώνυμους 
Και έχουν μια δικαιολογία όταν κάνουν λάθη Δεν ξέρανε το αντικείμενο 
Ένας βενζινάς που το μαγαζί του δεν βρίσκεται στην πρωτεύουσα . Είχε την θρασύτητα να διαδεχθεί στη θέση του προέδρου του Π Α Σ Κόρινθος  Έναν Τσιχριτζή Έναν Μαυρονάσιο Σωτήρα όνομα και πράγμα Τον Πανούλη Μπεθάνη που θα .πήγαινε τον Π Α Σ στην Ευρώπη και έναν Μάριο Σταματάκη που έβαλε την ομάδα στο χρηματιστήριο των γραμματίων.  Και το σπουδαιότερο απ όλα δεν θα βρίσκεται κάτω από τις φτερούγες του Γιώργου Φαρμάκη.
Γι αυτό είμαι βέβαιος ότι η ομάδα θα πάει ψηλά γιατί έχει απαλλαγή από τα βαρίδια Όλοι περίμεναν να υποβιβαστεί η Κόρινθος για να στηθούν τα λαϊκά δικαστήρια και να θυμηθούν οι φίλαθλοι αυτούς που την οδήγησαν στην καταστροφή. 
Άκουγα το αγώνα  Π Α Σ Κόρινθος -- Ηρακλής Λεχαίου σε περιγραφή του  δημοσιογράφου Τάσου Μητσόπουλου και στην κυριολεξία λυπόμουν που δεν ήμουνα στο δημοτικό στάδιο Γιατί τον αγώνα έτσι τον φανταζόμουν και το είχα γράψει στο μπλοκ μου τα παρακάτω 
Εδώ έχουμε έναν αγώνα τελείως διαφορετικό Γιατί ο Ηρακλής Λεχαίου αντιμετωπίζει όλα τα παιχνίδια με τον ίδιο τρόπο γιατί παίζει για το ποδόσφαιρο όπως και ο Αστέρας Και αυτές οι ομάδες οι απρόβλεπτες είναι τρομερά επικίνδυνες. 
Και από την άλλη έχουμε την ομάδα του Π Α Σ Κόρινθος την ομάδα που αφού την χρησιμοποίησαν οι πάντες την άφησαν μια γυμνή ποδοσφαιρική ομάδα στην κυριολεξία Η υπό τον κ. Μάριο Σταματάκη που ουσιαστικός πρόεδρος ήταν ο κ. Γιώργος Φαρμάκης δεν άφησε στην νέα διοίκηση ως προίκα ούτε ένα δελτίο Και αυτό είναι πέρα για πέρα αληθινό Πριν να παραδώσει την εξουσία ο κ. Σταματάκης παραχώρησε πάνω από είκοσι ( 20 ) ποδοσφαιριστές Χωρίς να απολογηθεί και χωρίς να δώσει λογαριασμό σε κανέναν Και όπως σας παρουσίασα σε δημοσιεύματα μου ενώ ο κ. Γιαννίκος παρέλαβε ελλειπή βιβλία δεν έκανε καμία ενέργεια και πιστεύω ότι δεν τον άφησαν και γι αυτό παραιτήθηκε Ακόμα χάθηκαν  τα έπιπλα του γραφείου Λέμε για ξεκίνημα όχι από το μηδέν αλλά από αρνητικό αριθμό  Και σήμερα να κατέχεις την 9 θέση στο βαθμολογικό πίνακα  με 21 βαθμούς και να υπάρχουν κάποιοι που διαμαρτύρονται γιατί θα βγουν όλα αυτά στον αέρα για να μάθουν πως έφτασε μέχρι εδώ η Μπάρτσα 
Και σας πληροφορώ ότι έχω πολλά στοιχεία στα χέρια μου και θα κάνω σε κάποιους να χάσουν τον ύπνο τους 

Και δικαιώθηκα πλήρως. Και η μαγκιά είναι να προβλέπεις τι θα γίνει και όχι να κάνεις κριτική επάνω σε αυτό που έγινε 
Όσοι  αγαπούν την ομάδα του Π Α Σ Κόρινθος να τον πλησιάσουν και μέσα από τα όργανα  να ασκούν την κριτική τους και όχι ανεύθυνα στα διάφορα στέκια για εντυπωσιακούς και μόνο λόγους 
Και κάτι βασικό Η ομάδα δεν ανήκει σε πολιτικές παρατάξεις. και κανένας δεν χαρίζει απολύτως τίποτα Και το παραμύθι να πάρει τέλος για να μη αναγκαστώ και γράψω ποσά  που δόθηκαν για μεταγραφές και λειτουργία της ομάδας !!!
΄