Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2015

Δηλώσεις του Δέλλα μετά το 4-0

Αιχμές για τη διαιτησία της αναμέτρησης του Ολυμπιακού με την ΑΕΚ άφησε ο Τραϊανός Δέλλας, ωστόσο παραδέχθηκε πως η Ένωση μετά το 60' κατέρρευσε...

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Έλληνας τεχνικός στη συνέντευξη Τύπου:

Για το παιχνίδι: «Καλησπέρα. Νομίζω ότι το σκορ και το εύρος της νίκης του Ολυμπιακού δεν μας δίνει το περιθώριο για πολλά πράγματα. Για να πούμε πολλά αν και θεωρώ πως μέχρι το 60' ήμασταν καλύτεροι. Και χωρίς να απειληθούμε. Θα μπορούσαμε εάν ήμασταν πιο τυχεροί και εάν μας άφηνε ο διαιτητής να είχαμε προηγηθεί.

Αυτό δεν έγινε. Μετά το 60' ρισκάραμε γιατί θέλαμε να κερδίσουμε. Δεν υπάρχει τιμητική ήττα για μένα. Πολλές φορές όμως σε αυτό το γήπεδο το νόμισμα έχει μία όψη. Δεν βλέπω κάτι να αλλάζει πάνω σε αυτό. Τρεις βαθμοί χάθηκαν σήμερα απέναντι σε έναν καλό αντίπαλο, όπως ο Ολυμπιακός. Από εκεί και πέρα δεν αλλάζει κάτι. Θα παλέψουμε μέχρι το τέλος. Δεν κρίθηκε τίποτα»

Για το σκεπτικό του για το ματς: «Ήμασταν πίσω. Διεκδικήσαμε το παιχνίδι και ρισκάραμε. Γι' αυτό τις κάνεις τις αλλαγές. Αλλιώς θα βάζαμε στόπερ. Μέχρι το 60' εγώ που κοιτάζω μόνο την ομάδα μου θα πω ότι ήμασταν καλύτεροι. Μετά ο Ολυμπιακός έχοντας γρήγορους παίκτες. Δούλεψαν πολύ καλά στην κόντρα»

Για τη διαχείριση του αγώνα: «Να διαχειριστούμε τι την ήττα; Όταν κυνηγάς τη νίκη. Το σκορ είναι βαρύ. Είμαστε μία ομάδα που χτίζεται τώρα. Για 60 λεπτά ήμασταν καλύτεροι απο τον πρωταθλητή που μετέχει στο Τσάμπιονς Λιγκ. Μετά το 2-0 καταρρεύσαμε».

Για το τι εννοούσε για τη διαιτησία: «Όλοι εδώ ζούμε. Να μην επεκταθούμε. Δεν κατεβήκαμε τώρα από το διάστημα. Στα στημένα πριν δεν είχαμε πρόβλημα. Ξέραμε πως στις στατικές φάσεις είναι δυνατός ο Ολυμπιακός. Είναι στατικές και όχι στημένες. Εάν ήταν 0-0 στο ημίχρονο θα ήταν κάτι άλλο».

Για το εάν πιστεύει πως η διαιτησία έκρινε τον αγώνα: «Δεν είπα αυτό. Είδατε τι έγινε. Μπορεί να βγάλετε τα συμπεράσματά σας».

Για τις επίμαχες φάσεις: «Υπάρχει η φάση του Σιόβα με τον Αραβίδη. Απ' ό,τι μου είπαν. Η μπάλα πάει από αντίπαλο. Τώρα εάν έχουν αλλάξει οι κανονισμοί. Δεν έχω δει καν το ματς στο βίντεο ή τα ριπλέι. Θα τα δούμε και θα πούμε τα υπόλοιπα».

Για το βαρύ 4-0 και τι έπαιξε ρόλο: «Το σημείο κλειδί ήταν το 0-2. Όπως είπα και πριν δεν υπάρχει τιμητική ήττα. Το 1-0 και τι 2-0. Τρεις βαθμούς χάνεις»

Για τις αλλαγές και τον χρόνο που έγιναν: «Το πιο αργά και το πιο νωρίς το κρίνεις μετά. Εγώ σαν προπονητής προσπαθώ να βοηθήσω την ομάδα μου. Μετά το τι μπορεί να λέμε. Πιο νωρίς ή πιο μετά δεν μετράει. Μετράει μόνο το γήπεδο».

Για τη θέση του: «Δεν πρέπει να την κάνεις την ερώτηση σε μένα. Το εάν κλονίζεται ή όχι ο προπονητής».

Για την επόμενη μέρα: «Δεν μπορείς να μείνεις εκεί. Σε αυτό το ματς. Πάντα με ηρεμία και νηφαλιότητα να βρεις λύσεις. Θέλει διαχείριση για την συνέχεια μετά από ένα τέτοιο σκορ. Το μέλλον θα είναι καλύτερο».

Για το ρόστερ: «Δεν υπάρχει περίπτωση να μιλήσω για παίκτες μου. Αυτούς που έχω είναι οι καλύτεροι για μένα. Οι διακοπές είναι συνεχείς και είναι δύσκολο να βρίσκεις ρυθμό. Όλοι θα παίξουν και θα χρειαστεί να βοηθήσουν. Θέλω να είναι απλά έτοιμοι. Δουλειά μου είναι να στήσω την ομάδα. Ο Βάργκας ήρθε πριν από 2 ημέρες με 20 ώρες ταξίδι. Θα μου πείτε και ο Μπαρόχα είχε ταξίδι αλλά ήταν άλλη θέση».