Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2016

Η δύναμης η δική μου είναι η αγάπη των φίλων μου


Όπως βλέπετε τις ασχημίες των γνωστών αγνώστων αμέσως το συνεργείο των φίλων μου έσπευσε να τις σβήσει Άλλος προσέφερε την μπογιά και άλλος ανέλαβε να σκεπάσει τις ακαθαρσίες  αυτών που έμαθαν να ζουν μέσα σ αυτές 
Ο κόσμος με εκτιμά και αυτό αποδείχτηκε και από τα τηλεφωνήματα που έλαβα αλλά και την συγκινητική εκδήλωση του φίλου Περικλή που μόλις έμαθε τι μου συνέβη παράτησε το μεροκάματο του και ήρθε για να σβήσει τις ακαθαρσίες των σκουληκιών  Οι μπογιές ήταν ήδη στο σπίτι μου  σταλμένες από τον φίλο μου τον Χαράλαμπο. 
Να γιατί δεν σας υπολογίζω γιατί δίπλα μου υπάρχουν φίλοι που δεν περιμένω να τους φωνάξω για να με βοηθήσουν στις ζημιές που μου δημιουργείτε επειδή δεν μπορείτε να μ απαντήσετε στα αμείλικτα ερωτήματα μου και στους σχολιασμούς που στηρίζονται πάντα επάνω σε στοιχεία τα οποία κανένας δεν μπορεί να αμφισβητήσει.