Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2016

Καταγγέλλω το Δ Σ του Π Α Σ Κόρινθος ως ηθικό αυτουργό για όλα όσα γίνονται σε βάρος μου.


Αποτέλεσμα εικόνας για ρίτσος αποφθεγματα







Δευτέρα προς Τρίτη επιστρέφω στο σπίτι μου η ώρα δυο τα ξημερώματα και βλέπω  στο τοίχο του σπιτιού μου γραμμένα όλα αυτά 
Αμέσως έτρεξα να ζητήσω την προστασία της αστυνομίας και κάποιος κύριος που ήταν αστυνομικός υπηρεσίας μου είπε ότι δεν μπορούσε να κλείσει το τμήμα επειδή ήταν μόνος του και να έρθει να δει όλα αυτά που είχαν κάποιοι γνωστοί άγνωστοι γράψει . Γιατί το ΣΦΟΚ σημαίνει κάποια οργάνωση φιλάθλων της Κορίνθου χωρίς καταστατικό για να προκαλούν χωρίς συνέπειες τον τρόμο. Επομένως η Αστυνομία το βράδυ δεν μπορεί να μας προστατέψει κ. Αστυνομικέ Διευθυντή μας επειδή ένας βρίσκεται στο αστυνομικό κατάστημα που προστατεύει αυτό και τίποτα άλλο Και αν ένας πολίτης  βρεθεί στην ανάγκη να ζητήσει την βοήθεια των ανθρώπων που κατά ευφημισμό μας προστατεύουν θα βρει την ίδια αδυναμία που συνάντησα εγώ. 
Επειδή είμαι κάποιας ηλικίας θυμάμαι τα λόγια του Γεωργίου Παπανδρέου του γέρου της δημοκρατίας που είχε " Τρομοκρατήσατε τους τρομοκράτες. Και θα τα υλοποιήσω 
Και επειδή εγώ μυαλό δεν βάζω καταγγέλλω ως ηθικούς αυτουργούς το Δ Σ του Π Α Σ Κόρινθος που με την εμπρηστική ανακοίνωση που έβγαλε όπλισε το χέρι αυτού του δειλού σκουληκιού για να γράψει όλα αυτά στο τοιχο του σπιτιού μου..


Αν και γνώριζα ότι οι ηλίθιοι είναι ανίκητοι προσωπικά τα έβαλα μαζί τους και είμαι βέβαιος ότι θα τους νικήσω 
Αλλά όμως γιατί φοβούνται έναν γελωτοποιό και έναν άνθρωπο που πάσχει από άνοια όπως γράφει στην ανακοίνωση του το Δ Σ του Π Α Σ και προβαίνουν σ αυτές τις απαράδεκτες ενέργειες ;
Δηλώνω προς πάσα κατεύθυνση ότι αυτό το απόστημα θα το σπάσω και στην Κορινθία θα παίρνουν τα πρωταθλήματα οι άξιοι και όχι αυτοί  που έχουν δημόσιες σχέσεις.
Ο μεγάλος Κρητικός Νίκος Καζαντζάκης έγραψε  " ...δεν ελπίζω τίποτα δεν φοβάμαι τίποτα Είμαι λεύτερος 
Μετά το χαμό της γυναίκας μου αυτά τα λόγια έχουν γίνει ένα με το πετσί μου. και σας γνωρίζω ότι θα δείτε έναν άλλο Νικηφόρο 
Κύριε Τσιχριτζή όλα αυτά είναι δικά σου δημιουργήματα όταν συνεργάζεστε με τον προπονητή του Π Α Σ Βασιλόπουλο και να συναντάς τον διαιτητή του αγώνα Τενεάτη - ΠΑΣ Κόρινθος την παραμονή του αγώνα. Γιατί ενεργείτε ως πρόεδρος του Π Α Σ και όχι ως πρόεδρος της ένωσης. 
Συμβουλεύω αυτούς που έγραψαν αυτά αλλά και αυτούς που τους έβαλαν να τα γράψουν να μελετήσουν με πολύ μεγάλη προσοχή τα λόγια αυτά 
" Δεν φαίνεται κανείς ποτέ του τόσο γελοίος από τα ελαττώματα του που έχει όσο από τα προτερήματα που προσποιείται ότι έχει"