Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016

Μια φιλία που όλους πρέπει να μας συγκινήσει



Εμφάνιση 1image.jpeg











Τον Βούλγαρο ποδοσφαιριστή Στάμεν Καζάλωφ τον γνώρισα στη γνωστή ταβέρνα του Λουτρακί που φέρει το όνομα Στρούγκα και δηλώνω ότι σχεδόν πηγαίνω κάθε βράδυ και το πρωί στην μάντρα υλικών του Μπάμπη Σακελλαρίου.
Από την πρώτη μέρα μου έκανε εντύπωση το παρουσιαστικό του Με απλά Ελληνικά έλαμπε από καθαριότητα Και μιλούσε προσεκτικά καλά Ελληνικά 
Την Κυριακή το μεσημέρι κάναμε μια συζήτηση την οποία και δημοσίευσα 
Αλλά αυτό που με εντυπωσίασε ήταν όταν μου είπε ότι αν και τον ζητούσαν ποδοσφαιρικές ομάδες Β και Γ εθνικής κατηγορίας αυτός προτίμησε την τοπική ομάδα Κόρινθος 06 που αγωνίζεται στο πρωτάθλημα το τοπικό της πρώτης κατηγορίας Και ο λόγος που προτίμησε αυτή την ομάδα γιατί ήθελε να ζήσει κοντά  στο φίλο του Γιώργο Παππά. 
Αυτό με συγκίνησε αφάνταστα και έψαξα να βρω τον συνεργάτη μου ( Παππά ) αλλά αυτό ήταν αδύνατο Και τον συνάντησα στο γήπεδο και στο δεύτερο ημιχρόνιο του αγώνα Α Ο Λουτρακίου -- Αιολικού και η πρώτη και η μοναδική ερώτηση μου ήταν η φιλία του με τον Στάμεν Καζάλωφ 
Για όσους δεν γνωρίζουν τον Γιώργο Παππά πρέπει να σας τον παρουσιάσω Είναι ένας άνθρωπος που ότι πέτυχε στη ζωή χρειάστηκε αγώνας και αυτό τον έχει κάνει ολιγόλογο γιατί  ζυγίζει τα λόγια του. 
Και γι αυτό μπορεί να σας ξαφνιάσει η απάντηση του "Ναι είμαι φίλος με τον Στάμεν και τον θεωρώ άνθρωπο της οικογένειας μου.Έχω πάει στην πατρίδα του οικογενειακά και έχουν έρθει και οι δικοί του στην Κορινθία. Το θεωρώ αυτό ένα συνηθισμένο γεγονός για όλους εμάς που πιστεύουμε στην φιλία". 
Και τον ερωτώ ότι για να είσαστε μαζί άφησε ομάδες Β εθνικής κατηγορίας. 
Και μ ένα χαμόγελο αφοπλιστικό μου είπε"Μα και εγώ το ίδιο θα έκανα" και πήγε να πάρει μια παραγγελία από μια παρέα που είχε μπει στο μαγαζί.
Αλήθεια γιατί το αγνό που είναι απλό έχει μια τεράστια μεγαλοπρέπεια 
Αυτό πρέπει να το ρωτήσουμε το Δάμων ( Γιώργο Παππά ) και Φιντία ( Στάμεν Καζάλωφ ) που προσωπικά τους καμαρώνω και εύχομαι να βρει μιμητές αυτή η φιλία τους