Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2016

:Ένας δημότης του Δήμου Λουτρακίου --Περαχώρας Αγίων Θεοδώρων καυτηριάζει την επικαιρότητα


Με σταμάτησε ένας κύριος κάποιας ηλικίας και με ρώτησε αν είμαι ο Δημοσιογράφος Νικηφόρος 
Και του απάντησα ότι δεν είμαι δημοσιογράφος γιατί δεν έχω τα προσόντα 
Απλά έγραφα σε εφημερίδες και κατά το παρελθόν είχα βγάλει και δυο δικές μου και έπαθα οικονομικά το θάνατο της αλεπούς Τώρα έχω δικό μου μπλοκ  και γράφω εκεί και με διαβάζουν αρκετοί.
Επομένως μου λέει ότι βρήκα τον άνθρωπο για να πω κάτι που με απασχολεί και είμαι βέβαιος ότι θα τα γράψεις όπως θα σου τα πω 

Και αρχίζει το σχόλιο του :

"Πιστεύω ότι το Λουτράκι είναι  τουλάχιστον εκατό χρόνια μπροστά από τις άλλες πόλεις. Έχουμε ως τουριστική πόλη την επίσκεψη μερικών τουριστών που επιμένουν να ενισχύσουν τα μαγαζιά που μαραζώνουν.Αλλά από την άλλη έχουμε την Αστυνομία που δεν επιτρέπει ούτε λεπτό να παρκάρεις γιατί κάνει καλό στην πολιτεία με την αφαίρεση των πινακίδων ( πρόστιμα και τα συναφή ) και προκαλεί την επιτάχυνση κλεισίματος των μαγαζιών με αποτέλεσμα να μη υπάρχουν πλέον μαγαζιά αλλά όπου σταθείς διαβάζεις συνεχώς  ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ  Γιατί μια προσπάθεια που έγινε να έρχονται οι πελάτες με αλεξίπτωτο απέτυχε οικτρά κινδύνεψαν μερικοί . Βέβαια όλα αυτά τα αναφέρω σε κάποιον αρμόδιο που διοικεί το Δήμο.
Και  δεν έχω παράπονο γιατί δεν με γράφει στα παλιά του παπούτσια αλλά στο μέσο μέρος της παλάμης του Και με τρόμο διαπίστωσα ότι εκεί είχε γράψει και αιτήματα άλλων δημοτών 
Και έβγαλα το συμπέρασμα ότι αυτοί που  μας διοικούν  χρησιμοποιούν την παλάμη τους για να γράφουν τα παράπονα μας. 
Και ομολογώ ότι ανακουφίστηκα γιατί θα μπορούσε να χρησιμοποιεί και διαφορετικά την ...χούφτα του."

Σχολιάζει ο Νικηφόρος 

Είναι η πρώτη φορά που δεν έχω να σχολιάσω το παραμικρό.