Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2016

Ορισμένοι μάλλον δεν πρέπει να γνωρίζουν ανάγνωση


Όταν γράφω τι έχει κάνει ο διαιτητής Γιάννης Νεοφυτιάδης κατά την περσινή ποδοσφαιρική περίοδο δεν νομίζω ότι υποστηρίζω την Κόρινθο 06 αλλά την αλήθεια και μόνο αυτή 
Βέβαια όταν δεν μπορούν να απαντήσουν στα διάφορα κατηγορώ μου τότε είναι πολύ εύκολο να με κατηγορήσουν ότι όλα αυτά τα γράφω γιατί θέλω να υποστηρίξω την ομάδα Κόρινθος 06 
Τα ίδια μου λέγανε ότι σφάζανε την ομάδα του χωριού μου τον Π Α Σ Κλένια και έγραφα για τις τεράστιες αδικίες και κανένας δεν απαντούσε αλλά γενίκευαν το θέμα ότι υπερασπίζομαι το χωριό μου. 
Για την ταμπακιέρα -- που ήταν στην κυριολεξία η σφαγή της ομάδας-- λόγος να μη γίνεται. 
Σας προειδοποιώ όλους ότι επειδή έχω χρόνο πολύ θα παρακολουθώ αγώνες και στέλνω το μήνυμα που πρέπει να έχει πολλούς αποδέκτες: Ο πρωταθλητής κατά την ποδοσφαιρική περίοδο 2016 --2017 θα βγει στο γήπεδο και όχι στα παρασκήνια. 
Και ερωτώ και πάλι πάσα αρχή και εξουσία 
Ο Γιάννης Νεοφυτιάδης κάνοντας τον αγώνα Πέλοπα Κιάτου -- Κόρινθος 06 με αναρτημένο το παραπάνω πανό έπρεπε να τιμωρηθεί σύμφωνα με τον πειθαρχικό κώδικα της Ε Π Ο ;
Αντί λοιπόν να με κατηγορείτε ότι υπερασπίζομαι την Κόρινθο 06 απαντήστε μου στο ερώτημα μου Και αντι τιμωρίας προαγωγή